Vriendenvoordeel

Als u wel geïnteresseerd bent in hobbyfilmen, maar geen gelegenheid heeft op maandagavond de HAF-avonden bij te wonen, dan heeft de HAF een mooie tussenoplossing. U wordt Vriend van de HAF. U komt dan toch veel aan de weet over filmen.

HAF-Vriend
Als u 'HAF-Vriend' wordt en minimaal 30,- euro per jaar doneert, dan krijgt u:

1. Ruim 40 verslagen per jaar. Iedere week wordt u een verslag gemaild van de laatste HAF-clubavond. Leerzaam en gezellig om te lezen.

2. Daarnaast bent u van harte welkom bij onze wedstrijdavonden. Zo zijn er een Clubwedstrijd, 1-minuutfilmwedstrijd, documentairewedstrijd en een vakantiefilm-/reisfilmwedstrijd. Hier ziet u de beste films die door HAF-leden zijn gemaakt. Als er een zaaljury is mag u ook uw oordeel geven.

Bekers

3. Bovendien kunt u samen met uw partner deelnemen aan ons Kerstdiner en Nieuwjaarsborrel.

kerstdinerGlas

Gouden HAF-Vriend

Wilt u nog meer kennis en gezelligheid opdoen, wordt dan 'Gouden HAF-Vriend'. U doneert dan jaarlijks een bedrag vanaf 50,- euro.
Naast bovenstaande faciliteiten, krijgt u dan tevens:

4. Toegang tot de HAF-Kennisbank. Boordevol informatie over filmische en technische filmonderwerpen. Deze Kennisbank (via onze website toegankelijk) wordt actueel gehouden en regelmatig aangevuld met nieuwe onderwerpen. Een ware encyclopedie voor de filmer.

5. Ook bent u van harte welkom bij ons jaarlijks HAF-uitje. Een gezellig uitstapje waar naar hartelust gefilmd kan worden.

Aanmelden of nadere info
Vul het contactformulier in of bel de HAF: 070-3588482 om u aan te melden of voor nadere informatie.

Copyright © 2013 - 2023. All Rights Reserved.  HAF - Haagsche Amateur Filmclub - Het Kleine Loo 1 (VUC-terrein) - 2592 BW Den Haag.  Privacybeleid.